מה זה תהליך מיתוג עסקי?

מחקר קהל יעד ומתחרים

אסטרטגיה וקונספט

יצירת שפה גרפית ובידול

מהשקה של מיתוג חדש

כדי שהלקוחות יבחרו בך מהשפע הקיים, העסק שלך חייב לבלוט !

באמצעות הבנה והכרת העסק, ניתן לבדל את העסק מהשפע הקיים בתחום ולבנות הקונספט העיצובי מיוחד וקליט, שממנו יצמח המותג הייחודי שלך !

לבידול חשיבות רבה הוא מאפשר לך להיות שונה ומיוחד מאחרים.
ואיך יוצרים בידול? איך אפשר למצוא מה מבדל אותי? התשובה לכך נמצאת בשאלה
למה שלקוחות יבחרו דוקא בי? והתשובה חייבת להיות לך ברורה ומדוייקת, ולא נסתרת ברמזים.
ולמה חשוב שבעל עסק ידע למה העסק שלו עדיף על פני המתחרים?

ביטחון – תרגיש שלם ובטוח בערך העסק שלך תדע ומדוע הוא עדיף על המתחרים אתה תשדר את זה והלקוחות ירגישו בכך.

תמחור – תרגיש טוב לתמחר את המוצרים/השירותים בהתאם
לערך שלהם ולהסיר את ההתנגדות הטבעית של הלקוח למחיר המוצע.

יתרון – מי הם המתחרים שלך ומה הם מציעים ללקוח שלך
האם המוצר שלך יותר שוו או משתלם ? תדע מהו הערך שאתה נותן ללקוחות שלך!

אליהו תומר עורך דין