כדי שהלקוחות יבחרו בך מהשפע הקיים, העסק שלך צריך לבלוט ! לבידול חשיבות רבה הוא מאפשר לך להיות שונה ומיוחד מאחרים. ואיך יוצרים בידול? איך אפשר למצוא מה מבדל אותי? התשובה לכך נמצאת בשאלה
"למה שלקוחות יבחרו דוקא בי?
"התשובה צריכה להיות לך ברורה ומדוייקת, ולא נסתרת ברמזים. ולמה חשוב שבעל עסק ידע למה העסק שלו עדיף על פני המתחרים?
1 .ביטחון – תרגיש שלם ובטוח בערך העסק שלך תדע ומדוע הוא עדיף על המתחרים אתה תשדר את זה והלקוחות ירגישו בכך .
2 תמחור – תרגיש טוב לתמחר את המוצרים/השירותים בהתאם
לערך שלהם ולהסיר את ההתנגדות הטבעית של הלקוח למחיר המוצע.
3. יתרון – מי הם המתחרים שלך ומה הם מציעים ללקוח שלך
האם המוצר שלך יותר שוו או משתלם ? תדע מהו הערך שאתה נותן ללקוחות שלך!
באמצעות הבנה והכרת העסק, ניתן לבדל את העסק מהשפע הקיים בתחום ולבנות הקונספט העיצובי מיוחד וקליט, שממנו יצמח המותג הייחודי שלך !