תהליך כיצד בונים לוגו מצליח?

פגישת אפיון

המטרה להכיר את העסק או החברה. הגדרת המטרות השיווקיות ואפיון הקונספט השיווקי.

סקר שוק ורעינות

עכשיו נציץ ונבדוק מי המתחרים, זה הזמן לעבוד על בידול וייחודיות של העסק וליצור מותג מנצח

עוד רגע למיתוג מושלם

בדו שיח ושיתוף פעולה אנחנו מתקדמים לעבר המותג, אקבל את הפידבקים ונערוך שינויים אחרונים

מיתוג חדש נולד

תמיד זה מרגש לראות מיתוג חדש! עכשיו נתחיל לפרסם ולהתגאות, המותג שלנו מתחיל לעבוד 

קצת על בידול העסק

כדי שהלקוחות יבחרו בך מהשפע הקיים, העסק שלך צריך לבלוט !  לבידול חשיבות רבה הוא מאפשר לך להיות שונה ומיוחד מאחרים. ואיך יוצרים בידול? איך אפשר למצוא מה מבדל אותי? התשובה לכך נמצאת בשאלה  
"למה שלקוחות יבחרו דוקא בי?
"
התשובה צריכה להיות לך ברורה ומדוייקת, ולא נסתרת ברמזים. ולמה חשוב שבעל עסק ידע למה העסק שלו עדיף על פני המתחרים?

1
.ביטחון – תרגיש שלם ובטוח בערך העסק שלך תדע ומדוע הוא עדיף על המתחרים אתה תשדר את זה והלקוחות ירגישו בכך .

2 תמחור – תרגיש טוב לתמחר את המוצרים/השירותים בהתאם
לערך שלהם ולהסיר את ההתנגדות הטבעית של הלקוח למחיר המוצע.

3. יתרון – מי הם המתחרים שלך ומה הם מציעים ללקוח שלך
האם המוצר שלך יותר שוו או משתלם ? תדע מהו הערך שאתה נותן ללקוחות שלך!

באמצעות הבנה והכרת העסק, ניתן לבדל את העסק מהשפע הקיים בתחום ולבנות הקונספט העיצובי מיוחד וקליט, שממנו יצמח המותג הייחודי שלך !

המוצרים השיווקיים שעוצבו בסטודיו:

לוגו ויצירת סלוגן, עיצוב קאבר לפייסבוק, ניירת פירמה, מצגת כרטיס ביקור, שלט לדלת.

עיצוב ובניית אתר תדמית

חשוב לנו לדעת האם נהנתם!!

המשחק ניתן להורדה בחינם ממש כאן
לאחר החג נשלח איימל ללמוד על החוויה שלכם  
לשם כך השאירו לנו אימל 
אנחנו מבטיחות לשלוח רק מייל שקשור למשחק! 

דילוג לתוכן