המטרה להכיר את העסק או החברה. הגדרת המטרות השיווקיות ואפיון הקונספט השיווקי.
עכשיו נציץ ונבדוק מי המתחרים, זה הזמן לעבוד על בידול וייחודיות של העסק וליצור מותג מנצח
בדו שיח ושיתוף פעולה אנחנו מתקדמים לעבר המותג, אקבל את הפידבקים ונערוך שינויים אחרונים
תמיד זה מרגש לראות מיתוג חדש! עכשיו נתחיל לפרסם ולהתגאות, המותג שלנו מתחיל לעבוד
כדי שהלקוחות יבחרו בך מהשפע הקיים, העסק שלך צריך לבלוט ! לבידול חשיבות רבה הוא מאפשר לך להיות שונה ומיוחד מאחרים. ואיך יוצרים בידול? איך אפשר למצוא מה מבדל אותי? התשובה לכך נמצאת בשאלה
"למה שלקוחות יבחרו דוקא בי?
"התשובה צריכה להיות לך ברורה ומדוייקת, ולא נסתרת ברמזים. ולמה חשוב שבעל עסק ידע למה העסק שלו עדיף על פני המתחרים?
1 .ביטחון – תרגיש שלם ובטוח בערך העסק שלך תדע ומדוע הוא עדיף על המתחרים אתה תשדר את זה והלקוחות ירגישו בכך .
2 תמחור – תרגיש טוב לתמחר את המוצרים/השירותים בהתאם
לערך שלהם ולהסיר את ההתנגדות הטבעית של הלקוח למחיר המוצע.
3. יתרון – מי הם המתחרים שלך ומה הם מציעים ללקוח שלך
האם המוצר שלך יותר שוו או משתלם ? תדע מהו הערך שאתה נותן ללקוחות שלך!
באמצעות הבנה והכרת העסק, ניתן לבדל את העסק מהשפע הקיים בתחום ולבנות הקונספט העיצובי מיוחד וקליט, שממנו יצמח המותג הייחודי שלך !
המשחק ניתן להורדה בחינם ממש כאן
לאחר החג נשלח איימל ללמוד על החוויה שלכם
לשם כך השאירו לנו אימל
אנחנו מבטיחות לשלוח רק מייל שקשור למשחק!