דפי נחיתה הם כלי שיווקי יעיל ופשוט שקיים כיום . בעולם שהצרכן נמצא כל היום ברשתות הדיגיטליות דף נחיתה יכול לעורר עניין אצל הלקוח למקד ולהניע אותו לפעולה כמו – השארת פרטים או הרשמה, רכישה ועוד.. קיימות פלטפורמות שונות להקמת דפי נחיתה ברשת הדיגיטלית
ובמאמר זה נפרט איך בונים דפי נחיתה טובים
1.
מטרה
דבר הראשון שאתם צריכים להגדיר זאת המטרה או במילים אחרות להחליט מה הפעולה אותה יבצע הגולש. תקבעו מראש איזו פעולה עליו לבצע למשל: השארת פרטים (ליד) | הרשמה לאירוע, סדנה, כנס, הרצאה | רכישות שירות או מוצר | הצטרפות לרשימת תפוצה לקבלתמידע ועוד…
2.
הנעה לפעולה
תנו סיבה ללקוח למה כדאי לו להישאר בדף ולהשאיר פרטים או לרכוש, נמקד את הגולש בפעולה הרצויה ע"י פעולות פשוטות כמו לתת משהו בתמורה, כך נעזור לו להשאיר את הפרטים בדף למשל:
שובר הנחה | סרטון | שיחת ייעוץ | הדגמה במתנה | שיעור ניסיון ועוד..
3.
תוכן וכותרות
תוכן וכותרות קריטים לגרום לגולש להיכנס ולהתעניין, טקסט צריך להיות משכנע ברור ונוגע לרגש ומעניין שמתאים לקהל היעד שלכם. תדגישו את יתרונות של המוצר או השירות והוסיפו כותרות ברורות ושפה פשוטה אך עם זאת לצור בתוכן סקרנות ומתח.
4.
הוכחה חברתית או המלצות
הוכחות חברתיות / מעשיות הן שיחזקו את המסר. אפשר להוסיף המלצות בסרטון, צילום כתבות מהעיתון, המלצות כתובות של לקוחות מרוצים
5.
עיצוב מותאם אישית
עיצוב עמוד הנחיתה יעוצב לפי צבעוניות המותאמת למותג או לקטגוריה אליה שייך וחייב לתמוך בתוכן ובמסרים שרוצים להעביר , עיצוב ויזואלי של טקסט או תמונות שמעבירות את המסר יכולות לעשות פלאים ולעזור לדף להמיר ולהשיג את היעד. אך שימו לב שימוש בטקסט רב שלא מעוצב ותמונות במשקל רב יכולות לעשות את ההפוך ולייאש את הגולש שהתעניין המוצר
6.
נוחות
נוחות – שימו דגש על הנוחות של הגולש בפעולות אותן נדרש לבצע עליהן להיות נוחות וברורות בכפתורים נגישים לאורך כל הדף שמאפשרים להירשם או לרכוש
7.
נקודת מבט של הלקוח
הטיפ הכי חשוב שימו לב שאתם בונים כותבים מגישים מוצר מנקודת המבט של הלקוח ולא מנקודת מבט של בעל העסק! בידקו את הדף לפי התוצאות ולכן חשוב לשלוח לחברים מכרים וקולגות
רוצים לדעת האם השירות שלכם צריך דף כזה ?? דברו איתי
דפי נחיתה מנצחים
ליאת חזן כל העיצובים לעסק שלך במקום אחד !